Káva TORRELSA | Obchodní podmínky

Právě se nacházíte: Káva TORRELSA » Obchodní podmínky

Uzavření smlouvy

Jednotlivé obchodní případy se uzavírají na základě objednávek odběratele uskutečněných on-line obchodem. Vystavení závazné objednávky může předcházet nabídka dodavatele učiněná na základě poptávky odběratele. Pokud není dohodnuto jinak, platí pro závazkový vztah mezi dodavatelem a odběratelem tyto Obchodně dodací podmínky.

Dodací podmínky v ČR

Většinu zboží jsme schopni dodat do dvou pracovních dnů po celé ČR. Zboží objednané o víkendu nebo ve svátek bude expedováno do 48 hodin od prvního pracovního dne následujícího po svátku nebo víkendu.

Důležité upozornění: Dodací lhůtu do 48 hodin nelze dodržet, pokud zákazník platí bankovním převodem proforma fakturu. Platbu od banky obdržíme a zaúčtujeme do tří dnů, poté zboží ihned posíláme. Způsob jakým k vám zboží dopravíme volíme vždy dle velikosti aktuální objednávky.

Ceny za dopravu zboží přepravní službou jsou odvozeny od hmotnosti a rozměru zásilky:

Jednotná cena zásilky po celé ČR300 Kč

Využíváme služeb těchto přepravních společností: PPL, Česká pošta nebo vlastní dopravu
Ceny za dopravu zboží firmou PILECKÝ, s.r.o. jsou odvozeny od celkové ceny objednávky a vzdálenosti od našeho skladu:

  • objednávky do 7 000,- Kč cena za dopravu 300,- Kč.
  • objednávky nad 7 000,- Kč doprava zdarma po celé ČR

Dodací podmínky mimo ČR

Pokud máte zájem o dopravu objednaného zboží mimo ČR kontaktujte nás na tel: +420 318 593878, nebo e-mailem info@torrelsa.cz pro bližší informace.

Osobní odběry

Pokud si zvolíte před odesláním objednávky jako způsob dopravy osobní odběr, můžete si zboží vyzvednout v našem prodejním skladě na adrese:

Pilecký s.r.o.
Mokrovraty 177
262 03 Nový Knín

Po-Pá 7.00-16.00 hod., So 8.00 - 12.00 hod.

V momentě kdy bude zboží nachystáno, upozorníme vás e-mailem k jeho převzetí.

Prosíme zákazníky, kteří zaplatili zboží předem, aby si e-mail s upozorněním k převzetí vytiskli a přinesli s sebou - bez jeho předložení nemůže být zboží vydáno.

Platební podmínky

Obvyklé platební podmínky při dodávkách standardního sortimentu dodavatele jsou platba v hotovosti při předání, dobírkou nebo platba předem - převodním příkazem.

Záruky

Pokud není uvedeno jinak záruka na veškerý sortiment je 24 měsíců.

Reklamační řád

Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do 3 dnů informovat prodávajícího.

Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem), nebo osobně ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla dodavatele - prodávajícího.

K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o postupu a vyřízení.

Reklamační řád pro přepravní službu:

Příjemce zásilky je povinen při převzetí si zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky tato poškození a ztráty reklamovat u zasílatele. O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být ihned sepsán zápis o škodě. Pracovník přepravní služby je povinen takový zápis sepsat.

Příjemce je povinen umožnit přepravní službě, aby se před sepsáním zápisu o škodě osobně a fyzicky přesvědčil o rozsahu škody.

Příjemce po sepsání reklamačního protokolu s přepravní službou, kontaktuje bez odkladu písemně prodávajícího. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla dodavatele - prodávajícího.

K reklamaci je nutné ve všech případech předložit: reklamační protokol, kompletní seznam částí výrobku, kopii faktury.

Po obdržení výše uvedených náležitostí, prodávající zahájí reklamační řízení u přepravní služby, která je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Prodávající dále informuje kupujícího nejpozději do tří dnů od obdržení vyjádření o reklamaci od zasílatele.

Nenechte se dopravcem přesvědčovat, že zásilka není dobře zajištěná. Aby k vám zboží přišlo v pořádku, ošetřujeme je velmi pečlivě.

V případě problému s dopravní službou, volejte na bezplatnou telefonní linku 800 900 602 nebo pište na adresu info@torrelsa.cz. Do předmětu uveďte "Stížnost na přepravu", popište problém, uveďte kontakty na sebe, číslo zásilky a číslo faktury popřípadě číslo objednávky, Váš problém budeme řešit s dopravcem a oznámíme vám další postup. Poškozené zásilky nemohou být vaší starostí a nesmí vám znepříjemňovat nakupování u nás.

Ochrana osobních dat

Respektujeme Vaše soukromí. Abychom vám mohli nabídnout hodnotné služby, potřebujeme znát některá vaše osobní data. Tato data chráníme před zneužitím a nebudou nikdy poskytnuty žádnému třetímu subjektu. Používáním tohoto internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o vás a vašich nákupech za výše stanovených podmínek. Poskytnutím kontaktních informací souhlasíte že můžete být informován o novinkách v našem internetovém obchodě mailem nebo telefonicky. Pokud si nadále nebudete přát tyto informace, máte možnost kdykoliv jejich zasílání ukončit. Odhlašení registrace nebo úplné zrušení máte ve svých rukou.

Kontakt

  • PILECKÝ s. r. o.
    Mokrovraty 177
    262 03 Nový Knín
    Logo PILECKÝ

O nás

Vše o nákupu

Parnerské weby